Min handikapparkering

Det finns gott om handikapparkeringar på diverse ställen. Om ingen bilist utan tillstånd redan tagit sig friheten att ta "min" parkeringsplats är handikapparkeringsrutan oftast ledig. Okej... en handikapparkering är inte "min" bara för att rullstolssymbolen är stämplad i astfalten, men sedan några dagar tillbaka har jag faktiskt en egen handikapparkering som bara är Min. Och den finns i mitt garage. De senaste veckorna har jag och min fru målat om en utevägg och eftersom det blev svart färg över passade det perfekt att "leka" lite. Mitt garage har förvandlats till en handikapparkering!



Har du sett någon riktigt udda handikapparkeringsplats? Har du en rolig bild under temat "handikapparkering" och skickar den till mig belönar jag de två fräckaste, snyggaste och bästa bilderna med ett exemplar av min bok "Livet rullar vidare". Jag hoppas att du vill vara med i min lilla impovicerade tävling. Skynda dig för tävlingen pågår bara till på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0