Roliga handikapparkeringsplatser

I söndags startade jag en tävling som sträcker sig fram tills idag. För att vinna krävs det att någon läsare skickar in en bild på en rolig handikapparkeringsplats eller en annorlunda bild under temat handikapparkering. Sedan i söndags har jag haft flera hundra besökare av min blogg, men tyvärr har ingen rolig handikapparkering ännu dykt upp. Jag får helt enkelt själv bidra med tre bilder. Först en handikapparkering för helikoptrar.

Bild nummer två föreställer en av Sveriges vackraste handikapparkeringsplatser mitt i en vårvarm backe full av fina vitsippor.



Avslutningsvis vill jag även uppmärksamma min egen privata handikapparkering. Jag har nämligen målat en kärleksfull rullstolssymbol på golvet i mitt garage och därmed bokstavligen gjort mig en egen parkeringsplats där bara jag med mitt tillstånd i bilen får stå. Nu behöver jag inte längre oroa mig för att frugan använder garaget med sin bil. ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0