Tisdagen den 21 september

Trots sommarvärmen ute närmar sig nu höstterminen med stormsteg. Det är många som på måndag återvänder till vardag och jobb. Jag har nu vara ledig och ladda batterierna efter en intensiv vårtermin, och nu börjar jag sakta men säkert komma igång igen med tillgänglighetsarbetet. Det är bland annat klart att jag föreläser på Växjö stadsbibliotek tisdagen den 21 september. Länsbiblioteket Sydost bjuder då in till en inspirationsdag om hur vi når målen för tillgänglighet 2010. Jag är en av flera föreläsare som fyller temadagens innehållsrika program. Min föreläsning pågår från klockan 13.00 till 15.00. Övriga föreläsare är Suzanna Mocevic, Växjö kommun, samt Martin Edberg och Jan Karlsson från Handikapprörelsens Idé- & Kunskapscentrum i Kronoberg.

Vill du anmäla dig klickar du här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0