Getaway Rock Festival

Gävles första hårdrocksfestival är över. Bland ett närmare 70-tal band såg jag bland annat Slash, Motörhead, Megadeth, Europe, Overkill, Lillasyster, Mustasch, Meshuggah, Renegade 5 och Crucified barbara. Det finns massor av information på festivalens offeciella sajt, och massor med bilder på facebook om du besöker min profil. Totalt tog jag närmare tusen bilden. Jag har även två skvaller på gång. Ett om Lillasyster och ett om Europe. Dessa avslöjar jag förstårs här i bloggen inom kort.


Kommentarer
Postat av: Daniel Renegade Five

Hej. Skicka gärna de bilder du har från vår spelning till min mail så vi får njuta av dom och kanske tillochmed lägga in några av dom på hemsidan.



Mvh Daniel Renegade Five

2010-07-11 @ 23:22:09
URL: http://www.renegadefive.com
Postat av: Maria Lundqvist

Ser särskilt fram emot skvallret om Europe. De var mina absoluta favoriter när jag gick på gymnasiet på 80-talet och jag såg dem flera gånger. Joey Tempest var det snyggaste som fanns på denna gjord och en gång gick jag backstage och fick en kram. Gissa om jag var i sjunde himlen!



När jag sen såg dem igen på Sweden Rock Festival 2004 fick jag tillbaka samma känsla och jag mindes helt klart varför jag gillade dem så mycket.



Ibland är det lätt att bli nostalgisk...

2010-07-12 @ 16:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0