Lok står inte längre



Lok står inte längre när alla andra faller. Lok, eller rättare sagt Martin Westerstrand i hans nya band Lillasyster, använder rullstol. Igår gjorde bandet en konsert under Gävles hårdrocksfestival. Sångaren Martin Westerstrand, som vanligtvis hoppar runt värre än en durracellkanin, kan på grund av diskbråck varken stå eller gå. Deras konsert var nära att ställas in men så tog en av de ansvariga för rockfestivalen kontakt med mig. Mitt uppdrag blev att fixa en rullstol. Och två timmar senare var det fixat. Jag svingade mitt trollspö, drog i några trådar... eller vad det heter. Tack vare ”någon”, som är värd en stor guldstjärna, fick jag hjälp att lösa problemet. Och upp på scenen åkte Martin Westerstrand i rullstolen.



Kommentarer
Postat av: Björn A Wallner

Fick du någon skiva som tack för hjälpen då?

//Björn.

2010-07-11 @ 23:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0