Någon som provat det här?


En kvinna från företaget Minicrosser AB var nyligen i Sjösunda, vid Strandbaden inte långt från Sandviken strax utanför Gävle ganska precis mitt i Sverige som om man lägger kartan rätt nästan är mitt i världen och då och då när jorden snurrat rätt till och med är universums medelpunkt. Hon visade upp en strandrullstol. Tyvärr hade jag inte tid att vara där och prova. Har någon av ni läsare testat strandrullstolen, fungerar den bra?

Fick även en länk/nyhet från Varberg i dag. Det handlar om en fantastisk resa från Casablanca till Varberg.

Vad tror ni om det här då? Det handlar om Astma- och Allergiförbundets certifiering av Mc Donald. Är deras hamburgare alltså bättre än andra burgare om man har astma eller allergi? Jag är skeptisk likt Stefan Sauks Lorryfigur Doktor Dängroth.

Var det någon som sa att det är sommar? Att det brukar vara dött och nyhetstorka då?
Jag är skeptisk...


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2012-03-18 @ 19:30:57
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0