Blått och vitt är bra



Har du tänkt på att två bra saker, Facebook och DHR, faktiskt har samma färger i logotyperna? Och det finns ännu en gemensam nämnare när det handlar om mig och mitt företag. För en vecka sedan startade jag nämligen än fans-sida på Facebook som naturligtvis heter Livet rullar vidare. Gå med där du också! Igår fick jag ett mail som sammanfattar fans-sidans första vecka och det har blivit mer än bra. Totalt har hela 258 personer anmält sig och fans-sidan har haft 898 besök. Visste du förresten att min blogg har närmare 1000 läsare vare dag? Och nu till Facebook och DHRs andra gemensamma nämnare. Inom de närmaste veckorna ska DHR starta ett bloggnätverk för personer som har en funktionsnedsättning eller skriver om förbundets intressepolitiska frågor.  Efter att DHR-representanter läst min blogg under en tid är det nu klart att jag blir en av nätverkets bloggare. Målsättningen är att skapa en större samhörighet bland bloggare inom funkisområdet och försöka få upp funkisfrågorna oftare i media, i de sociala medierna och generellt på allas dagordningar. Det ska bli riktigt spännande tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0