Föreläsningsturné

Tyvärr kommer det nu ta några dagar innan jag uppdaterar min blogg nästa gång. Imorgon (fredag 21 maj) åker jag nämligen till Skara och sedan väntar en mindre föreläsningsturné under nästa vecka. Det börjar med att jag lämnar Skara vid lunchtid på måndagen och åker till Vimmerby. Måndagen den 24 maj föreläser jag nämligen där för Miljöpartiets lokala kommunpolitiker som arrangerar en medlemskväll om tillgänglighet- och bemötandefrågor. Föreläsningen äger rum klockan 18.00 i Vimmerby stadshus.

Efter en övernattning i Astrid Lindgrens värld fortsätter jag min resa till Nyköping. Jag har nämligen bjudits in av Alla helgona församling att vända ut och in på tillgänglighetsfrågan för deras medlemmar under tisdagskvällen. Föreläsningen börjar klockan 18.00 och slutar 20.30. Under onsdagskvällen är jag hemma igen och kan åter uppdatera min blogg.


Kommentarer
Postat av: Gammelsmurfen i Nyehusen

Angående tillgänglighet, läs gärna:

http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/article882984/Bra-tillganglighet---men-hinder-finns-annu.html

2010-05-25 @ 21:49:38
URL: http://gammelsmurfen.bloggagratis.se
Postat av: Lars-Göran Wadén

Läs detta blogginlägg om min föreläsning i Vimmerby.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0