14:e och 16:e september

När Polhemskolan i Gävle snart arrangerar en demokrativecka med fokus på värdegrundsfrågor föreläser jag för gymnasieeleverna den 14:e och 16:e september. Det ska verkligen bli spännande att få vända ut och in på tillgänglighet- och bemötandefrågor för olika elevgrupper. Ska jag vara helt ärligt är skolföreläsningar troligtvis det allra roligaste som jag pysslar med om dagarna. Självklart känns det viktigt och betydelsefullt när politiker, tjänstemän, representanter från handikapporganisationer, företagare, personliga assistenter, fastighetsägare eller andra personer sitter i publiken. Men ska jag, som sagt, vara helt ärlig är föreläsningar för skolelever/ungdomar fantastiskt inspirerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0