Gott nytt år

Jag vill önska alla mina trogna bloggläsare (närmare 300 stycken) ett riktigt gott nytt år. Självklart vill jag även skicka en varm nyårshälsning till mina släktingar och vänner. Jag hoppas också att alla tusentals personer i vårt avlånga land som lyssnat till mina förälsningar under 2011 får ett fantastiskt 2012. Personligen ser jag verkligen fram emot nästa år, både av privata och företagsmässiga skäl. Utan att anslöja för mycket kan jag redan nu berätta att 2012 troligtvis blir mitt livs bästa år. Om du följer min blogg lovar jag att du kommer att förstå varför.

Nu tar jag "nyårssemester" från bloggandet i några dagar. Nästa blogguppdatering blir torsdagen den 5 januari 2012.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0