Torsdagen den 10 mars

Du tycker kanske att det börjar bli tjatigt? Min blogg uppdateras ganska ofta men fylls bara med nya datum där mina föreläsningar äger rum. Jag lovar att snart komma med ett "riktigt" blogginlägg, men eftersom det ramlar in så många föreläsningar just nu fylls bloggen av alla kommande uppdrag. Efter flera kommentarer från mina läsare vet jag också att informationen, om vart och när man kan lyssna på mig, uppskattas. Ni som befinner er i, eller i närheten av, Halmstad ska läsa detta extra noga. Torsdagen den 10 mars gör jag nämligen en förmiddagsföreläsning på Hotell Eurostop nära E6:an. Min uppdragsgivare är Region Halland och i publiken sitter både politiker och representanter från regionens handikapporganisationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0