Måndagen den 4 juni

Under juni och juli passar jag på att ladda batterierna inför en intensiv, men rolig hösttermin där jag redan har många uppdrag inbokade. Förutom att leka "manager" och planera föreläsningar, övernattningar och resor försöker jag vara så mycket ledig jag bara kan. Men helt ledig från mina föreläsningar är jag förstårs aldrig. Bilden är rykande färsk från en av mina två föreläsningar i Huddiksvall förra veckan.

Jag är inte helt ledig även i juli. Måndagen den 4 juli ansvarar jag för två halvdagsutbildningar, ett förmiddags- och ett eftermiddagspass, i Ockelbo. Det är deltagare i ett EU-projekt som kommunen driver som ska få lära sig mer om tillgänglighet- och bemötandefrågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0