Jag har blivit historisk

Har du hört talas om Handikapphistoriska föreningen? De samlar in, bevarar och bearbetar handikapphistoriskt material som belyser levnadsförhållanden och samhällets syn på människor med funktionsnedsättning i ett historiskt perspektiv. Alla som vill forska i ett handikappolitiskt ämne borde först djupdyka i HHFs databas. Alla som överhuvudtaget vill lära sig mer kring handikappolitik nationellt och internationellt borde titta närmare på HHFs sajt. Och mitt i all funkishistoria är naturligtvis även jag med. Tänk att jag blivit historisk! Jag är glad och känner mig stolt att få vara med i Handikapphistoriska föreningens databas med min bok "Livet rullar vidare".

Kommentarer
Postat av: Signe

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 10:33:08
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0