Ett exklusivt erbjudande

Erbjudandet nedan kanske intresserar dig? Sedan 2007 har jag rest runt i hela Sverige för att inspirera andra med en föreläsning som går i gränslandet av att vara teater. I snitt har det varit över 30 uppdrag per termin. Det handlar om hur man med hjälp av tillgänglighetsåtgärder och ett gott värdskap kan skapa tillväxt och därmed öka sin omsättning radikalt. Jag skickar dig detta mail i egenskap av att jag nu höjer ribban ytterligare och tillsammans med Rasmus Isaksson ska göra en landsomfattande föreläsningsturné under 2012 och undrar om du är intresserad. Med humor och en skopa provokation vänder vi bland annat ut och in på tillgänglighet- och bemötandefrågor, kastar bildligt en del gatsten och går bokstavligen ut i krig mot samhällets orättvisor mellan dem som rullar och dem som går. Samtidigt framför jag kärleksdikter med hjälp av godis. Jag påstår att jag är en medelsvensson trots att jag tar mig fram med gummidäck istället för gummisulor, och har radhus, Hyundai och katt istället för villa, Volvo och vove. I mina föreläsningar förklarar jag att allt kan göras tillgängligt för alla trots att en blind man med ledarhund inte kan vara i samma rum som en pälsallergiker. I föreställningarna, får jag publiken att både skratta och gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0