En intensiv vårtermin

Det händer mycket just nu. Jag befinner mig mitt i en intensiv, men rolig, vårtermin. Nyligen genomförde jag föreläsningar i exempelvis Luleå och Lindesberg, i söndags arbetade jag i Gysinge, igår föreläste jag i Vallentuna och på lördag är det Tjörn som gäller. Snart åker jag på nätverksträff i branschorganisationen Svensk Tillgänglighet där jag är medlem. Naturligtvis fortsätter även mitt ideélla engagemang inom funktionshinderrörelsen samtidigt som allt fler efterfrågar mina tjänster som sakkunning i tillgänglighetsfrågan. I dag hjälper jag nästan varje dag kommuner, landsting, myndigheter, företag och föreningar att skapa tillväxt genom att göra verksamheter användbara för fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0