Tisdagen den 4 september

Förutom att planera höstterminen har jag semester. Trots dåligt sommarväder laddar jag batterierna inför en intensiv, men rolig, höst som redan är fylld av många spännande uppdrag. Naturligtvis kommer jag som vanligt kontinuerligt avslöja vart och när jag gör mina föreläsningsprogram här i bloggen. Det är verkligen skoj att intresset för mitt speciella sätt att utbilda andra i tillgänglighets- och bemötandefrågor är så stort. Istället för torra powerpoint-presentationer använder jag lite humor och en skopa provokation och gör föreläsningar som ibland går i gränslandet av att vara teater. Tisdagen den 4 september besöker jag Flen för att göra ett tvåtimmarsprogram under kommunens chefsdagar. Det kommer handla om tillgänglighets- och bemötandefrågor, men även en del om att anställa personer med funktionsnedsättning. Många ser det som ett problem, men jag vill bestämt hävda att den som "törs" anställa personer med funktionsnedsättning kommer inse att det finns fler fördelar än nackdelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0