Finns med både här och där

Du vet säkert redan hur du gör för att få den senaste informationen om mig, mitt företag samt en hel del funktionshinderpolitiska nyheter och debattinlägg. Jag finns naturligtvis både på FaceBook och Twitter. Googlar du på mitt namn eller på "Livet rullar vidare" upptäcker du att jag även finns registrerad på andra sajter. Två av dem som jag personligen känner mig extra stolt över är Riksteaterns Scenportal och Författarcentrums hemsida. Naturligtvis är jag även medlem på Funktionshinder.se och Osteolink Sverige.org. När jag inte jobbar med att resa runt i landet och hjälpa kommuner, landsting, myndigheter, företag och föreningar att skapa tillväxt genom att göra sina verksamheter användbara för fler engagerar jag mig även i funktionshinderpolitiska frågor genom att vara förtroendevald i DHRs Gävleavdelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0