Tisdagen den 1 oktober i Åhus

Just nu börjar jag sakta men säkert varva ner inför mitt sommarlov. Jag ska unna mig mycket ledighet tillsammans med min son som snart fyller ett år och ladda batterierna inför en intensiv hösttermin. Under min tid som tillgänglighetsrådgivare har jag aldrig haft så mycket uppdrag som jag redan nu har inbokade i höst. Jag ser verkligen fram emot framtiden. Du som följer min blogg får, som vanligt, först den senaste informationen om vart och när mina kommande uppdrag är. En av höstens föreläsningar, som går i gränslandet av att vara teater, genomförs i Åhus tisdagen den 1 oktober. Det är Furuboda Assistans som bjudit in mig till deras folkhögskola.

Kommentarer
Postat av: Björn

Grattis fan.

2013-06-09 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0