Fredagen den 15 mars

Kommande vecka har jag full rulle. Jag arbetar alltid, mer eller mindre dygnet runt, med tillgänglighetsfrågor och handikappolitik, men nästa vecka är extrem. Måndagen ägnas åt Gävle kommuns tillgänglighetsråd och möte med Riksföreningen Osteoporotiker. Tisdagen fylls med HSO-Gävle, ett styrelsearbete som tar mycket energi. Alla som är i Sundsvall ska se upp eftersom jag under onsdagen föreläser klockan 18.00 på Sveateatern. De som missar onsdagsföreläsningen får en ny chans klockan 12.00 på torsdagen då jag upprepar Sundsvallsprogrammet på Sveateatern. Och efter föreläsningen åker jag direkt hem till Gävle för att hinna med ett styrelsemöte med DHR-Gävle.
 
Fredagen den 15 mars åker jag till Norrköping där Företagarna arrangerar en konferens. Från klockan 11.15 till 12.30 gör jag ett underhållande, lärorikt och inspirerande program om tillgänglighets- och bemötandefrågor. Lördagen får betraktas som en kombinerad vilodag och en dag fylld med administration för jag måste hinna besvara några mail också. Avslutningsvis har vi en betydelsefull söndag där jag ägnar hela dagen åt DHR-Gävles årsmöte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0