Det är mycket just nu

Mitt liv rullar alltid vidare i ett högt tempo, men just nu är det troligtvis rekord. Nästa vecka arbetar jag med Gävle kommuns förslag till ny centrumplan, har ett spännande styrelsemöte med HSO-Gävle och planerar flera kommande föreläsningsuppdrag runt om i landet. Jag ska även flyga till Karlskrona för att delta i ett möte med Boverkets samrådsorgan med funktionshinderrörelsen och ta tåget till Stockholm för att gå studieförbundet Kulturens ledarutbildning. Om jag hinner ska jag även skriva klart en debattartikel som förhoppningsvis publiceras i DHRs medlemstidning någon dag. Jag arbetar också med en debattartikel inför mitt deltagande på årets Arbetsmarknads- och Näringslivsdagar där jag naturligtvis försöker lyfta funktionshinderpolitiska frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0