Årets Almedagsbloggare 2014

De flesta vet det nog redan. Jag har haft så mycket annat att pyssla med i dag och inte hunnit uppdatera bloggen förrän nu. Men nu kan jag berätta ifall du inte känner till min bronsmedalj. För fjärde året i rad delade Almegas Bloggplats H12 ut priset “Årets Almedalsbloggare” under Almedalsveckan. I år gick priset till Ung Press, tvåa blev Cancerfondens blogg och jag (jippie) kom trea efter alla mina reflektioner kring funktionshinderpolitiska frågor under Almedalsveckan. Min tredjeplats har även uppmärksammats i lokal media eftersom både Gefle Dagblad och Arbetarbladet ringt för att göra intervjuer. Men i dag har jag, som sagt, haft annat att pyssla med än funktionshinderpolitik. Jag och min son Oscar har varit på teater med mumintroll i Högbo Bruk. Livet är fyllt av kontraster. Ena dagen är det politik och den andra är det mumintroll som gäller.

 

Kommentarer
Postat av: Robert Rosén

Hej. Stort grattis, välförtjänt! Bloggade om ditt pris, www.utkiksbloggen.blogspot.se/2014/07/vi-ar-alla-kommunikatorer-och-arets.html

2014-07-06 @ 00:26:51
URL: http://utkiksbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0