Imorgon börjar det


Jag tar en paus i packandet för att skriva ett kort blogginlägg. Imorgon 
lämnar jag Gävle och båten till Gotland avgår klockan 10.55. Det är första 
gången jag deltar i Almedalen så jag befinner mig nu i ett förväntansfullt 
tillstånd med resfeber. Ska jag packa finskjortan ifall jag lyckas ta mig in 
på ett av de exklusiva minglen, eller räcker det med några bekväma T-tröjor? 
Jag har försökt att förbereda mig maximalt. Målsättningen är att jag ska gå 
på så många intressanta seminarium som möjligt och dela ut minst tio 
visitkort till nya spännande människor varje dag. Min plan är att plantera 
funktionshinderpolitiska frågor överallt, naturligtvis med fokus på 
tillgänglighet. Vill du följa med mig till Visby virituellt behöver du bara 
följa mig på Twitter eller Facebook. Jag rekomenderar också att du tittar in 
här i bloggen varje dag den närmaste tiden. Det kommer nämligen vara 
intensiv aktivitet även i min blogg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0