Många strängar på min lyra

Ibland känns det som om jag har för många strängar på min lyra. Men samtidigt kan jag inte låta bli att lägga näsan i blöt när det handlar om någon funktionshinderpolitisk fråga. Förutom mina föreläsningar om tillgänglighet- och bemötandefrågor är jag nu medarrangör och hjälper till i planeringen av ett spännande evenemang den 25 mars i Gävle. Jag arbetar förstås även mycket i egenskap av förtroendevald i DHRs förbundsstyrelse och har några skrivande uppdrag då och då när tillfälle ges att skruva ihop en artikel, insändare eller krönika. Och eftersom det inte är nog startar jag även en skrivarkurs på måndag, ett arrangemang i samarbete med Bildningsförbundet Kulturens som ska pågå nästan hela våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0