Tisdagen den 30 september 2014

Nu får alla som bor i Härnösand se upp för tisdagen den 30 september besöker jag er stad. Det är pensionärsföreningen SPF Härnösand som bokat ett program där jag ska prata om tillgänglighetsfrågan och läsa godisdikten. Vaddå? Känner du inte till godisdikten? För mycket, mycket länge sedan publicerade jag texten här. Du hittar den långt, långt ner i bloggens djupaste arkiv. Godisdikten, som förresten heter Älsklingsgodis, har också blivit musik. Sök i Spotify eller liknande tjänst så hittar du låten. Min föreläsning i Härnösand genomförs i samarbete med Studieförbundet vuxenskolan någon gång mellan klockan 13.00 och 15.00 på adressen Brunnshusgatan 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0