Jag är nu en av Athenas populära föredragshållare

Sedan 2003 då min bok "Livet rullar vidare" publicerades har jag rest runt i landet för att, på mitt speciella sätt med humor och en skopa provokation, sprida kunskap om tillgänglighet och bemötandefrågor. Sedan 2007 gör jag detta på heltid efter att ha startat mitt företag som har samma namn som boken. Då och då har jag försökt hitta samarbetspartners, någon som kan "sälja" mig, fixa med marknadsföring och bli en sorts manager. I dag tar det allt för lång tid för mig att planera kommande uppdrag och sköta marknadsföringen själv. För det jag vill satsa mest på är ju det jag är bäst på - att stå på scener runt om i landet och prata om livet ur mitt rullstolsperspektiv.
 
Från och med nu hoppas jag att min dröm förverkligas. Att jag inte behöver lägga lika mycket tid på marknadsföring och administration utan arbeta mer med att vända ut och in på tillgänglighet och bemötandefrågor med min publik. Tack vare ett samarbete med företaget Athenas ser jag nu med spänning fram emot höstterminen. En höst och vinter som ännu inte är fullbokad, men där min kalender redan har flera spännande uppdrag på gång. Du som följer min blogg får naturligtvis först veta det senaste om allt spännande i mitt liv - ett liv som bokstavligen rullar vidare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0