Förbundsmöte 2015

 
Den här bilden är tagen för exakt två år sedan. Mohammed, Rasmus (ordförande), Bengt, Ritva, Nisse, Åsa och jag har arbetat som förbundsstyrelseledamöter i DHR under två intensiva, men spännande år. Du som följer min blogg får kontinuerligt uppdateringar om vad jag pysslar med som företagare och förtroendevald i DHR. I dag är det dags för Förbundsmöte igen. Vi har Förbundsstyrelseförslag, stadgeändringar och ett 50-tal motioner att ta ställning till. Nuvarandra förbundsstyrelse, och dess verksamhetsberättelse, ska få ansvarsfrihet för de år som gått och DHR Förbundets framtid ska struktureras. Personligen har jag ett förbundsstyrelsemandat som sträcker sig ytterligare två år. Jag räknar alltså med att ha ytterligare två spännande och intensiva år framför mig. Följer du mitt Twitterflöde eller Facebook får du kontinuerligt rapporter under 16, 17 och 18 oktober om vad som beslutas på årets Förbundsmöte.
 
Avslutningsvis vill jag förstås tacka DHRs medlemmar för förtroendet att få vara en ledamot i Förbundsstyrelsen. Jag vill också tacka mina förbyndsstyrelse-ledamöter-kamrater och alla på kansliet i Farsta för ett gott samarbete de två åren som varit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0