God jul

2016 har varit ett oerhört innehållsrikt år och 2017 blir ännu "värre" med exempelvis sverigeturné med Sveriges mest tillgängliga teater, Sveriges första rättegång om att otillgänglighet betraktas som diskriminering och mycket, mycket mer. Jag har massor med nytt som förstås ska avslöjas framöver. Jag har aldrig haft så mycket jobb i mitt företag som under 2016, och jag har aldrig skrivit så många blogginlägg, krönikor i tidningar och debattinlägg som under 2016. Antalet följare på twitter och facebook samt antalet läsare av min blogg har aldrig varit så många som nu. Och nästa år firar jag tio år som företagare, vilket förstås ska firas!
 
Jag väljer att inte göra någon djupar summering av 2016. Jag gör heller ingen mer uppladdning inför 2017 just nu. Jag tar helt enkelt lite ledigt i några dagar och önskar alla en riktigt god jul med en låt som blivit min favorit denna jul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0