Onsdagen den 10 februari 2016

Om du vill veta vad jag gör onsdagen den 10 februari 2016 så ska du fortsätta läsa detta blogginlägg. Den dagen gör jag nämligen 2016 års första föreläsningsuppdrag. Mitt sista föreläsningsuppdrag under 2015 gjorde jag i mitten av december, så nu gäller det att lägga sig i hårdträning så jag inte är ringrostig när jag besöker Bollnäs. Den 10 februari är det alltså Bollnäs som gäller. Jag börjar klockan 17.00 och håller på i minst två timmar. Föreläsningen har denna gång fokus på tillägget i diskrimineringslagen som under ett år nu betraktat otillgänglighet som en ny form av diskriminering. Min föreläsning arrangeras på Scandic hotell i Bollnäs, det är gratis entré och alla är välkomna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0