Tävling nummer 2 av 6

Tänk vad tiden går. Det känns overkligt, men det är faktiskt så att jag livnärt mig på tillgänglighet- och bemötandefrågor på heltid i 10 år. För att uppmärksamma att jag firar 10 år som företagare arrangerar jag bland annat en tävling här i min blogg. Den som först svarar rätt vinner en "Livet rullar vidare" överraskning. Totalt arrangeras 6 tävlingar under 2017. Vill du svara på tävlingens fråga skriver du svaret här i bloggen, som en kommentar i min blogg. Skickar du ett mail, skriver du på Facebook, om du Twittrar, om du lämnar svaret genom ett telefonsamtal eller på annat sätt så räknas det inte. Vill du inte registrera dig utan skriva anonymt besvarar du frågan med en kommentar som både innehåller ditt namn och ditt svar. Alla tävlande får bara lämna ett svar var. Tävling nummer 2 pågår från och med den 2 mars 2017 till den 31 mars 2017. Nu återstår bara frågan och vem som först svarar rätt genom en kommentar här i min blogg.
 
Min bok "Livet rullar vidare" innehåller poesi och några texter som kanske är debattartiklar eller krönikor. Det mesta i boken är däremot noveller om en person som sitter i rullstol. Delar av personen är förstås jag, men personen gör och säger samtidigt saker som jag aldrig skulle göra. Frågan är nu vad huvudpersonen i bokens noveller har för namn?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar:Anton, Björn A Wallner.

2017-03-05 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0