Svar på tävling 3 av 6

Eftersom jag firar tio år som företagare passar jag på att uppmärksamma jubileumet lite extra i min blogg. Under 2017 arrangerar jag sex tävlingar. Och de som vinner får Livet rullar vidare prylar. Den tredje tävlingsfrågan publicerades i maj och handlade om att jag arbetar med både inventeringar och utbildningar. Den som först svarade rätt på vilka tre ämnesområden jag utbildar i är Helena Riihiaho från Uppsala. Jag gör inspirerande och lärorika program om diskrimineringslagen, tillgänglighetsfrågor och.... bemötandefrågor. I den första tävlingen stod Björn A Wallner som vinnare och tävling nummer två var troligtvis svår eftersom inget rätt svar skickades in. Nu ropar vi ett jättestort grattis till Helena. En "Livet rullar vidare" -överraskning är på gång med posten. Och du som inte vann denna gång får en ny chans i juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0