Tävling nummer 3 av 6

Vårterminen 2017 är snart slut. Tiden går så fort när man har roligt, brukar folk säga, och för min del har vårterminen innehållit så galet många spännande arbetsuppgifter så jag förstår inte att det snart är sommar. Det känns även overkligt att jag livnärt mig på tillgänglighet- och bemötandefrågor på heltid i 10 år nu. Mitt företag "rullar" helt enkelt på riktigt bra. För att uppmärksamma att jag firar 10 år som företagare arrangerar jag bland annat en tävling här i min blogg. Den som först svarar rätt vinner en "Livet rullar vidare" överraskning. Totalt arrangeras 6 tävlingar under 2017. Vill du svara på tävlingens fråga skriver du svaret här i bloggen, som en kommentar i min blogg. Skickar du ett mail, skriver du på Facebook, om du Twittrar, om du lämnar svaret genom ett telefonsamtal eller på annat sätt så räknas det inte. Vill du inte registrera dig utan skriva anonymt besvarar du frågan med en kommentar som både innehåller ditt namn och ditt svar. Alla tävlande får bara lämna ett svar var. Tävling nummer 3 pågår från och med den 3 maj 2017 till den 31 maj 2017. Rätt svar och information om vem som vunnit publiceras i början av juni. Nu återstår bara frågan och vem som först svarar rätt genom en kommentar här i min blogg.
 
Jag titulerar mig tillgänglighetsrådgivare och brukar säga att jag, nästan dagligen, hjälper kommuner, landsting, regioner, företag och föreningar att skapa tillväxt genom att göra verksamheter mer tillgängliga för fler. Det jag arbetar med är inventeringar och utbildningar. När kunder hör av sig och vill att jag gör utbildningar handlar det om tre ämnesområden. Jag gör inspirerande och lärorika program med fokus på diskrimineringslagen, tillgänglighetsfrågor eller...
Frågan är vad det tredje ämnesområdet är?
 

Kommentarer
Postat av: Helena i Uppsala

Bemötande

2017-05-04 @ 19:45:26
Postat av: Anonym

Bemötande. Björn A Wallner.

2017-05-05 @ 10:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0