Har någon en ny väska?

Imorgon tar jag tåget till Arlanda och flyger sedan till Växjö där jag föreläser på måndag. När jag är ute på mina uppdrag släpar jag runt med min resväska. Och det är inte vilken resväska som hellst. För att jag ska kunna bära den själv får väskan inte vara för stor och tung, samtidigt måste den vara rejält rymling så jag både får plats med kläder och allt jag använder i mina föreläsningar. Jag har hittat en perfekt variant (se bilderna) som jag enkelt har i mitt knä och det går att packa ner allt jag behöver för att vara ute på en turnévecka. Men nu har jag ett problem. För det första börjar min gamla väska gå sönder, och för det andra kan jag inte gå runt med ett TBV-tryck, det studieförbundet gick ju i graven för massor av år sedan. Jag behöver helt enkelt något nytt. Den senaste tiden har jag kickat i olika väskbutiker men inte hittat den rätta. Den får, som sagt, inte vara för stor men ska ändå vara rymlig. Frågan är nu om du kan hjälpa mig? Vet du vart jag kan hitta en ny, liknande väska? Kanske arbetar du på ett företag, en kommun, ett studieförbund eller liknande och vill sponsra mig. Under vårterminen 2011 beräknar jag göra minst ett 20-tal resor/föreläsningar och kanske bär jag då runt på en väska med exempelvis ditt studieförbunds logotype.



Kommentarer
Postat av: milla-andante

Om du ska köpa en så kanske sportaffärerna är de som har liknnde väskor! Lycka till!



Mvh Milla

2010-11-29 @ 14:50:22
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0