Sommarlov till den 15 augusti 2016

Sedan 2007 har jag arbetat heltid i mitt företag med att, nästan dagligen, hjälpa kommuner, landsting, regioner, företag, länsstyrelser och föreningar att skapa tillväxt genom att göra verksamheter mer tillgängliga för fler. Mitt arbete går ut på att erbjuda utbildningar och inventeringar i tillgänglighet och bemötandefrågor. Som egen företagare är man sällan riktigt ledig, det går inte att låta blir och kontrollera mailen. Men nu ska jag ändå försöka vara lite ledig i några dagar. Jag tar sommarlov, semester och svarar något långsammare på mobilen och e-posten.
 
Den 15 augusti 2016 är min blogg igång igen som vanligt. Min hösttermin är redan nästan fullbokad så jag har massor med nyheter att berätta för er då. En nyhet kan jag avslöja redan i dag. Mitt samarbete med Athenas har fördjupats. Läs mer här. Men nu vill jag avslutningsvis önska er alla en riktigt bra sommar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0