Föreläsningsturné


Nu blir det inga fler uppdateringar av min blogg på några dagar. Söndagen den 20 mars åker jag från Gävle (1) till Göteborg. Under måndagen föreläser jag om bemötandefrågor för personal på Sahlgrenska sjukhuset (2). Efter föreläsningen åker jag till Skara (3) där jag övernattar. På tisdag fortsätter min "turné" från Skara till Jönköping (4) där jag föreläser om tillgänglighetsfrågor för köpmän och fastighetsförvaltare. Onsdagen den 24 mars kommer jag hem igen. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... Under onsdagen, eller torsdagen, rekomenderar jag att du skriver in adressen till min blogg igen. Då ska jag skriva om... ja, den som väntar får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0