Årets talare 2010

Jag undrar hur det känns att utses som årets talare? Undrar om jag någon gång får uppleva det? Förra året vann Magnus Lindkvist, som talar inspirerande om trender och framtid. Du har säkert sett något youtube-klipp med hans föreläsningar så det känns som jag inte behöver göra någon vidare presentation av honom. Magnus Lindkvist är verkligen riktigt bra. Nu är frågan vem som vinner i år? Vilken talare har stimulerat, motiverat och berört dig mest under året? Har du någon personlig favorit tycker jag du ska besöka Talarforums sajt och nominera honom eller henne. Platser till Talarforums öppna föreläsningar och böcker av Talarforums talare lottas ut bland deltagare som nominerat en talare så skynda dig att rösta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0