Tisdagen den 17 maj

Nej, det här blogginlägget ska inte handla om hur tillgängligt firandet av Norges nationaldag är. Det hade i och för sig varit spännande att se om personer med en funktionsnedsättning kan fira grannlandets högtidsdag på lika villkor som andra eller om det handlar om särlösningar. Som sagt, det här ska inte handla om Norges nationaldag. Tisdagen den 17 maj hinner jag nämligen inte fira grannlandet eftersom jag tillgänglighetsarbetar i Ljusdal. Tillsammans med kommunens fastighetschef ska jag besöka förvaltningshuset, en gymnasieskola och ett badhus och ge tips och råd om hur verksamheterna kan bli användbara och mer attraktiva för fler. Kanske packar jag ner en norsk flagga i väskan och tar upp den och viftar lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-13 @ 17:32:03
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0