Tisdagen den 8 november

Nu är ännu ett föreläsningsuppdrag bokat. Under alla år som jag rest runt i landet har jag besökt en mängd kommuner både norr, väster och söder om Gävle. Österut från Gävle räknat består mest av hav innan Finland dyker upp. En av de största fördelarna med mitt jobb är naturligtvis att få förmånen att sprida kunskap kring tillgänglighet- och bemötandefrågor, men det handlar också om det roliga i att ständigt träffa nya människor och få besöka spännande platser. Under höstterminen 2011 gör jag flest föreläsningsuppdrag söder om Gävle men i några fall tar jag mig uppåt i landet. Tisdagen den 8 november utbildar jag tjänstemännen på socialförvaltningen i Östersund när kommunen arrangerar en förvaltningsdag. Föreläsningen äger rum i G-huset på Mittuniversitetet klockan 15.00-16.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0