Onsdagen den 14 november

Min hösttermin är verkligen fullbokad av föreläsningar kring tillgänglighet- och bemötandefrågor. Jag tror aldrig att intresset för mitt speciella sätt att utbilda andra varit så stort. Onsdagen den 14 november besöker jag Borås och gör två föreläsningar tillsammans med Marika Vaihinger för kommunens anställda. Först ett program på förmiddagen och sedan upprepas allt inför en ny publik på eftermiddagen. Jag ser verkligen fram emot detta. Min planering av vårterminen 2013 börjar också sakta men säkert att rulla igång. Vill du att jag besöker dig rekomenderar jag att ta kontakt med mig så fort som möjligt. Månadernas veckor, veckornas dagar, och dagarnas timmar är begränsade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0