Semesterstängt

De flesta brukar klaga på mig och säga att jag alltid arbetar för mycket. "Du arbetar jämt!" Personligen trivs jag nog bäst när det är full rulle i livet med mycket att göra. Handlar det om att skriva är det extra skoj. Att föreläsa och därmed utbilda och sprida kunskap kring tillgänglighet- och bemötandefrågor är också kul. Men nu har jag bestämt mig. Jag har absolut ingen aning om ifall jag lyckas. Jag är långt ifrån säker på om det går, men jag lovar att göra ett seriöst försök.

Jag ska ha semester.

Semestern tillbringar jag i Skara, Köpenhamn och några improvicerade dagar i Tyskland Det betyder att min blogg just nu är stängd och öppnar igen under vecka 32.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0