Funktionshinder.se

Egentligen behöver du bara min blogg. Läser du den varje dag håller du dig uppdaterad kring olika funkisfrågor och får ständigt mina reflektioner på diverse tillgänglighet- och bemötandefrågor. Jag är inte blygare och mer finkännslig än att jag kan erkänna att man klarar sig med bara min blogg om alla andra sajter på hela Internet skulle slockna.

Okej då... Funktionshinder.se finns ju också. Det är en perfekt mötesplats, diskussionsforum och kunskapsbank för alla som är intresserade av funkisfrågor. Självklart är jag medlem, bli det du också.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Halloj Göran! Fick som ett spammail från dig eftersom jag är medlem i funktionshinder.se. Men det var ett bra spam mail för din blogg är kanon. Och det lustiga av allt är att världen är bra liten ibland...är själv sandvikare =)

2010-03-07 @ 13:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0