Glad påsk


Hoppas att du får en mysig påskhelg. Här kommer en liten hälsning från mig, en önskan om att du får en riktigt glad påsk. Efter närmare 30 föreläsningsuppdrag runt om i landet under vårterminen tar jag snart sommarlov och laddar batterierna inför en härlig hösttermin 2011 där jag, på mitt speciella sätt, fortsätter att utbilda i tillgänglighet- och bemötandefrågor. Just nu handlar mina föreläsningar främst om goda exempel på kommuner, landsting, myndigheter, företag och föreningar som tänkt på tillgänglighetsfrågan och därmed ökat sin omsättning radikalt. Jag gör nu de sista förberedelserna inför kommande föreläsningar i maj och juni, och har redan börjat planeringsarbetet inför höstterminen. Det ser ut att bli en rejäl landsomfattande turné.Och ja... jag ska försöka vara lite påskledig också.
Hälsningar
-  =  Livet rullar vidare  =  -
Lars-Göran Wadén, 0707-66 24 09
- = Tillgänglighetsrådgivare= -
http://www.livetrullarvidare.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0