Bloggare på Funkibator

Under 2011 planerar jag naturligtvis att, som vanligt, fortsätta skriva inlägg så ofta jag hinner här på livetrullarvidare-bloggen. Men från och med nu är jag även gästbloggare på Funkibator. Just nu skriver jag om SJ och dess tillgänglighetsproblem med X2000-tågen. Du kan läsa krönikan här. Nyligen fick en SJ-representant stå ut med att förföljas av en rosa kanin i Alex Schulmans nya TV3-program "Veckans kanin" på grund av alla incidenter med resenärer som använder rullstol. När det gäller det nystartade projektet Funkibator består det huvudsakligen av pengar från Arvsfonden och pågår till 2012. Grundtanken är att bedriva utvecklingsverksamhet gentemot flera olika målgrupper och ämnesområden. Läs mer här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0