Twitter


Det tog några år innan jag började blogga, och det har tagit ännu längre innan jag fastnat för Twitter. Jag har länge haft ett Twitterkonto men varit totalt inaktiv fram tills nu. Jag vet inte vad som farit i mig, men från och med nyss Twittrar jag då och då, minst en gång per dag. Vill du följa med och få det allra senaste besöker du www.twitter.com/LGWaden och klickar på Follow. Tre av mina senaste inlägg är:

* Folkhälsoundersökning visar att "funkisar" upplever sig ha sämre hälsa än andra. 1/3 är onödig ohälsa, beror på otillgänglighet.
* Att vara med i en funktionshinderorganisation är ibland som att läsa Playboy för artiklarnas skull.
* Att arbeta med funktionshinderpolitik är ibland som att se en slowmotion av när Karpov flyttar bonden från D6 till D7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0