En Hjultomte i rullstol

Nu tar jag jullov. Efter en hösttermin med massor av uppdrag runt om i landet tar jag ledigt för att ladda batterierna inför en lika intensiv, men rolig, vårtermin 2013. Det känns bra att nästan dagligen få hjälpa kommuner, landsting, myndigheter, företag och föreningar att skapa tillväxt genom att göra deras verksamheter mer användbara, attraktiva och tillgängliga för fler. Förutom lite administrativt pyssel med mitt företag och planering inför kommande uppdrag i vår ska jag nu vara ledig. Men först vill jag önska dig en riktigt lugn och mysig jul- och nyårshelg. Det återstår också en fråga. Ska jag vara tomte i år eller förstör jag min sons tro på tomten om det dyker upp en gubbe i rullstol med vitt skägg och röd luva som säger: - Ho, Ho, Finns här några snälla barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0