Jag ska bli pappa


Min blogg ska naturligtvis alltid fokusera på tillgänglighets- och bemötandefrågor, men från och med nu finns det en stor risk/chans att bloggen då och då även handlar om hur det är att vara en rullstolsanvändande pappa. Finns det någon där ute i det oändliga Internet som har tips på "barn + rullstol = sant" så tar jag tacksamt emot dem. Jag har dock redan skaffat en bärsele och barntränat med selen (tack till grannens ettåring som agerade försökskanin). Det blir perfekt att om några månader alltid ha vår bäbis sittande vid mitt bröst (och i mitt knä) när mitt liv fortsättningsvis rullar vidare.

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh vad roligt! Grattis! Ska bli spännande att följa dina äventyr i bloggen :)

2012-02-28 @ 08:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0