Twitter nyårslöfte

De flesta vet det nog redan, men om du fortfarande svävar i ovisset kan jag avslöja att jag sedan en tid tillbaka fastnat i "Twitter-träsket". I dag har jag över 300 läsare av bloggen, men på Twitter är antalet "följare" bara 30 personer. Mitt nyårslöfte blev därför att försöka få närmare 300 anslutna även till mitt Twitterkonto. Klicka här och bli en av mina "följare" så kan du läsa alla uppdateringar som jag gör flera gånger per dag. Några exempel på mina senaste inlägg hittar du här:

Vill göra en dokumentärfilm, en dogmafilm, om tillgänglighet. Behöver bara hitta någon med parkisons sjukdom som kan filma.

Gävle är havsstad, har slogan "Alla ombord". Borde då inte Bocken bytas mot en Strömming? Då är det ju bra om den eldas, böckling är gott.

Säg efter ledaren. Säg: "Vi är helt självständiga".

Smörj med kylbalsam på den begynnande utbrändheten.

Läste att den övre gränsen för att ställa upp i OS-boxning är 34 år och fick en liten ålderskris inför 40-årsdagen i januari.

En kund glömmer vad den köpt och hur bra produkten var, men kommer alltid minnas ett gott bemötande och god tillgänglighet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0