Vill du bli min manager?

Som du säkert redan vet arbetar jag heltid med tillgänglighet- och bemötandefrågor sedan 2007. Jag gör inventeringar av inomhus- och utomhusmiljöer, men främst handlar det om utbildningar. Mina föreläsningar, som går i gränslandet av att vara teater, lämnar ingen oberörd. Genom att blanda torr fakta med humor och provokation vänder och vrider jag på tillgänglighetsgåtan. I snitt gör jag ett 30-tal uppdrag per termin. Redan nu fylls min kalenders höstmånader med spännande uppdrag. Jag hinner nästan inte med att både förbereda kommande föreläsningar, stå på diverse scener runt om i landet och samtidigt fixa marknadsföring och planering av resor/boende. Jag törs påstå att jag kan en hel del om tillgänglighet- och bemötandefrågor, men att planera mitt "liv" så jag inte föreläser i Haparanda ena dagen och Malmö dagen därpå tar allt för mycket tid.
 
Jag söker en "manager". Kommer inte på något bättre namn, men det jag letar efter är helt enkelt en "säljare", en "planerare" en "marknadsförare". Jag behöver någon som hjälper till med lite administration så jag får mer tid att dela med mig av min kunskap i tillgänglighet och bemötandefrågor runt om i Sverige. Min ekonomi tillåter inte att anställa dig och betala ut en lön. Jag är däremot grymt intresserad av att hitta någon/några personer som vill hjälpa till med marknadsföring och bokning av föreläsningsuppdrag. Självklart skruvar vi ihop ett seriöst kontrakt där du får provision på allt du säljer. Egentligen är mitt enda krav att du har en F-skattsedel. Hör av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0