Ett kinderägg

Från och med nu kan du se mig som ett kinderägg. Det handlar om att vara tredelat. Jag menar god choklad, en leksak och överraskning. De kommande åren ser jag oerhört mycket fram emot att få mumsa på DHR-chokladen och, som en i självaste förbundsstyrelsen, få förädla, utveckla och göra det ännu mer välsmakande och lockande för fler. Förhoppningsvis kan chokladen även förföra landets beslutsfattare så de inte försämrar personer med funktionsnedsättnings rättigheter och istället plockar bort allt som gör livet orättvist. Leksaken är naturligtvis mitt företag. Sedan 2007 har jag haft förmånen att leka på heltid och bara få göra det som är skoj och det jag är bra på - att arbeta med tillgänglighet- och bemötandefrågor. Från och med nu når du mig, i egenskap av förbundsstyrelseledamot, på mailadress [email protected]. Vill du kontakta mig som inspirerande föreläsare och tillgänglighetsrådgivare mailar du till [email protected]. Det där sista, alltså överraskningen, kan jag inte skriva om nu. Men om några veckor får du veta vad det handlar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0