En spännande helg

Mitt liv är alltid spännande och står aldrig stilla. Alla mina resor runt om i landet genom företaget, mitt spännande liv som småbarnsförälder till världens goaste Oscar, alla "äventyr" jag hittar på med vänner och/eller min fru. Mitt liv är nästan för innehållsrikt, och nu blir det ännu värre. I helgen (18-20 oktober) arrangeras DHRs Förbundsmöte i Stockholm. Senast, för fyra år sedan, var jag med för första gången när Förbundsmötet genomfördes i Göteborg. Jag lärde mig massor. Nu har jag betydligt mer DHR-kunskaper och Förbundsmöte-erfarenhet i ryggsäcken vilket gör att jag verkligen ser fram emot dessa arbetssamma, innehållsrika, roliga och lärorika dagar. Hela DHR-organisationen ska diskuteras och de kommande verksamhetsåren struktureras. Tänk att "lilla" jag har fått förtroendet från Gävleborg att, tillsammans med Sveriges övriga DHR-ombud, bestämma hur DHR-organisationen ska se ut och vad DHR huvudsakligen ska fokusera på framöver.
 
Jag har även fått ytterligare ett förtroendeuppdrag. Under hela Förbundsmötet ska jag och Veronica Kallander dokumentera allt på Twitter. Vill du virtuellt följa Förbundsmötet genom mina och Veronicas ögon följer du Twitterkontot @dhrombud. Läs även alla inlägg i helgen som taggas med #dhr90. Troligtvis kan jag inte låta bli att Twittra även lite privat i mitt konto @LGWaden. Men i helgen är det först och främst @dhrombud som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0