22-23 oktober 2013

Nu är jag igång med min, nästan fullbokade, hösttermin 2013. Det känns riktigt bra att intresset för mitt speciella sätt att utbilda andra i tillgänglighet och bemötandefrågor är så stort. Personligen vet jag ibland inte riktigt vad jag ska svara när det skickas SMS till min mobil, mail till min dator, twitter och facebookinlägg samt bloggkommentarer där alla hyllar och tycker det jag gör är fantastiskt bra. Jag kan helt enkelt bara säga tack till er alla, skoj att ni tycker om det jag gör. En av höstens kommande uppdrag äger rum den 22-23 oktober i Borås. Det är två föreläsningar som gäller under två dagar för kommunens politiker och tjänstemän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0